Madelene

fredag..:)

Kategori: Allmänt

Sitter och dricker en cider och tuggar lite godis. NICE!:) Håller på julpynta lite, det går segt. Tycker inte om mitt julpynt längre. Eller jo större delen men skulle vilja ha nya gardiner i vardagsrummet och lite sånt. Men men.. ett annat år kanske. Ska ta och värma lite chokladglögg tror jag, hoppas den är go. :)
Tänkte tidigare idag på att jag måste betala räkningar och att det garanterat kommer nån fet räkning snart. Jo se på fan vad låg i lådan? Jo försäkringen på skotern! 2207 kr, tack! Buuhuuuuuu.. :( ¨
Imorn ska jag följa mamma till Lycksele. Mkt Lycksele numera, vet inte riktigt vad jag ska göra där men men. På Dollarstore kan man alltid fynda eller nått. :)

jag älskar min gröna pärla men den är ack såå dyyyyr.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Den glöggen är god faktiskt:) Måste nog köpa mig lite glögg jag med:) Vi syns väl i helgen?

    2008-11-28 | 21:35:09
  • Mysan säger:

    Määh, hörde jag inte nåt om ett godislöfte för ett tag sen?

    Weeii..snart är det jul = jag kommer hem å vi kan leka! :D

    2008-11-28 | 23:37:23
    Bloggadress: http://mysananderback.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Jo My, det gjorde du! Om Madde hållit det skulle hon nu påbörja sin 6:e godisfria vecka, I´m still holding on!:D



    Däremot räknas inte julgottan till mitt löfte! Mohaha..



    Puss

    2008-11-30 | 21:06:32
    Bloggadress: http://create.blogg.se/
  • Emilie säger:

    Det är skotern värd ;)

    2008-11-30 | 21:47:23
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: