Madelene

Molly Bolly. :)

Kategori: Allmänt

Länge sedan jag skrev om min lilla gumma nu känner jag. Hittade åt bilder på henne från när vi hämtade henne och hennes första dagar hos oss. Och GUUUUUUD va lite hon var! Sån plutt att man kan knappt tro det är sant att det är samma jätte som ligger brevid mina fötter och sover. :)
Valpkursen är slut sedan några veckor och vi har inte hunnit göra så mycket sedan dess. Men i veckan tänkte jag fara på hundträffen tror jag med henne om inte annat för socialträningens skull.
För några dagar sedan la det sig några centimeter snö och det va väldigt spännande tyckte lilla Mollly. Hon fick lite damp och borrade ner nosen i det hela tiden. Det är bra att hon tycker om snö för det kommer finnas gott om den varan här hoppas jag. :)
Angående lydnad så övar vi mest på att hon ska veta att det är vi ( jag och Tobias) som är chefen här. Läser Cecar Millans bok och försöker göra som han vilket inte är det lättaste. ;)
Nu har vi nyss kommit hem från en prommis med Jessi och hennes Rasmus och Atti.


Första bilden på Molly hemma.


Lillan.. :)



STOOOOOOOOOOR TJEJ!

Kommentarer

  • Sofie o Specs säger:

    Va fin hon är! :) Hoppas ni tar er till valpträffen i vår, skulle vara roligt att träffas :)

    2008-11-04 | 21:21:26
    Bloggadress: http://specs.blogg.se/
  • Sofie, Tobias & Epoxy säger:

    Molly växer så de knakar, men jag lovar, hon kommer bli ÄNNU större! ;) Hoppas att vi ses nån gång under mellandagarna, kanske vovvarna får busa lite? :) Vad blir de på nyår då??

    2008-11-16 | 21:21:20
  • Sofie, Tobias & Epoxy säger:

    Molly växer så de knakar, men jag lovar, hon kommer bli ÄNNU större! ;) Hoppas att vi ses nån gång under mellandagarna, kanske vovvarna får busa lite? :) Vad blir de på nyår då??

    2008-11-16 | 21:25:08
  • Svar till Sofia och Tobias säger:

    Haha ja jag gissar på att hon kommer bli gigantiskt. :) Ja det skulle va skoj, nu när Molly blivit större är hon roligare att leka med för Epoxy. Ja på nyår ska jag iaf på Mannes fest, Tobias jobbar tyvärr.

    2008-11-18 | 19:14:16

Kommentera inlägget här: