Madelene

Feeling low

Kategori: Allmänt

Det bara fortsätter. Allt hade kunnat vara så bra och jag kan nog ärligt säga att jag skulle vara lycklig om det inte vore för det. Det drar ner allt!
Vill bara blunda och stoppa huvudet i sanden. Men det går fan inte! Men samtidigt vet jag inte om jag orkar vara den som ska ta det ansvaret? Kan inte någon äldre och med med livserfarenhet hjälpa till med det? Just nu känner jag mig faktiskt inte särskilt gammal och skulle gärna se att någon annan klev fram och hjälpte till.
Det kommer aldrig någonsin blir bra igen som det känns nu........




Till nått annat så är det himla svårt att hitta nån nyttig lunch. Tänkte ju att jag inte ska äta så mycket kolhydrater hela dagarna typ pasta, ris, bröd osv. Lite grann men inga mängder som det varit tidigare. Men om man springer in på ICA för att hitta en snabb och god lunch utan det är hopplöst! Hittade inget. Tog tillslut en lax lasagne.

Är det inte vanligt kaos så är det renoveringskaos. Här är det renoveringskaos iaf. Taket i hallen är målat nu iallafall och vi har då hittat en fin vägg färg som jag ska kleta på ikväll. Sen är det tapeten, golvet i hallen, eldragning och en massa små tjafs.

Tur att du finns....

Out.

Kommentarer

  • Jennypenny säger:

    Jag förstår!



    Vetdu! Jag finns här om du vill :)



    Kram

    2008-10-27 | 12:48:57
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/
  • Mysan säger:

    Vad händer? :/



    Sen d där me lunchen, nån macka å shake funkar ju. Å om du inte har kvar nå pulver så kan du ju alltid laga lite mer mat dagen innan åsså sparar du en portion som du tar med till jobbet dagen efter..säkert billigare än å köpa också.



    Jag skriver till dig på msn men får inget svar.. :/ Jag finns alltid här ska du veta, hur långt borta jag än är.

    Love you!

    2008-10-27 | 13:00:17
    Bloggadress: http://mysananderback.blogg.se/
  • Alina säger:

    Gillar din blogg om jag inte sagt det förr!! :) Urtjusig!

    2008-10-27 | 13:06:35
    Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/
  • Ida säger:

    Önskar dig all lycka Madde! Vet inte vad det är men vill bara att du ska veta det. Kul att du ska ut till helgen också, vi ses säkert? :)

    2008-10-28 | 21:58:04
    Bloggadress: http://idaform.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ang lunch, har haft samma problem jag med då jag vill dra ned på kolhydraterna. Gör en pastasallas med fulkonrspasta eller dinkel pasta istället för vanlig pasta. Du kan hålla utkik i affären på pasta som är märkt med lågt GI har en grön symbol på förpackningen. Brukar steka kotlett bacon (må bra bacon tror jag det heteter) och ha ned i salladen låter kanske inte så gott men det är riktigt mumma! :) Kyckling med quinoa är oxå enkel och bra lunch om du inte vill äta så mycket kolhydrater, den röda är nyttigast om man ser till kolhydraterna :) Att bara byta ut bröd och pasta mot fullkornsvarianter kan göra stor skillnad.

    2008-11-03 | 23:46:09

Kommentera inlägget här: