Madelene

Bilder

Kategori: Allmänt

Köpte en grej på jobbet idag så nu funkar det att föra över bilderna från kameran iaf. :) Men mysteriet med min kamera är fortfarande inte löst. Ska jag måsta köpa en ny? Iof så är det ju ingen sorg för jag vill ha en ny och bättre men det svider i kassan av såna där hemska utgifter. Sen är man ju inte alltför hemma i teknik djungeln.
Helgen var hyfsat bra. Ja den va bra så länge jag inte tänkte på en del grejer bara.
Började scrappa igen efter mitt "lilla" uppehåll och det är så kul igen. Men samtidigt ser man ju bara återigen vilka grejer man saknar. Pjuhh dyrt.
Sedan va ju jag och Jessi på "secondhand" på söndagen och fynda lite. :) Helmysigt. Efter det for vi till Hembygdsgården och fika medans hundarna lekte av sig lite. :)
Igår va det måndag och det va väl som alla andra måndagar ungefär. Men på kvällen va Anja och Robert förbi på lite surr och fika. :) Jag tror jag lyckades värva ännu en scrappare.. haha. :)
Efter dom farit for jag till Jessi och där satt vi och pyssla. Hon måla ( som hon är sjukt jäkla bra på för övrigt) och jag scrappa. :)
Hon har skaffat gymkort den hurtbullen så nu måste nog jag ta tag i mig själv IGEN! Men lovar då inget men jag ska iaf börja försöka och det är ju bättre än inget alls.
Sen är det en massa andra grejer som jag inte kan säga och det är så jäkla kul för nu blir säkert nån nyfiken. Men haha säger jag bara. :P
Jo vi va ju på hundlurs ikväll jag och Molly bus. Det börja värdelöst med att hon sket fullständigt i mig men innan slutet gick det mycket bättre och när kursen va slut får den som sitter finast gå hem. Och Molly vann. :)
Nämen hon är en klok dam. Så lillgammal på nått vis. Det känns som Molly är den bästa första hund man kan tänka sig än så länge för hon är rumsren så gott som (förrutom en olycka i morse), har hitills inte bitit sönder något, klarar sig fint ensam hemma i några timmar och är snäll och glad jämt. :)
Nä gud va mkt tjatter, jag skulle ju bara slänga upp några nya Molly bilder.

Enjoy!
      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: