Madelene

Duktiga tjejer!

Kategori: Allmänt

Jag och Jessi har varit på gymmet ikväll och slitit arslena av oss. :) Vi har varit så duktiga så. Nämen det va skönt att fara iväg, speciellt nu efteråt. Fast man kände sig lite som en borttappad turist där ibland men kartan (träningsprogrammet) i högsta hugg. :)
Innan det var jag och Molly och kikade på mammas stuga. Den har verkligen blivit kanon mysig och läget sedan dom flytta den är 100 ggr bättre. Molly hade det jätteskoj och va och utforska runt stugan. Hon ska nog få följa mamma dit och sova över någon gång. :)
Håller på försöka övertala Jessi att följa mig till Lycksele på lördagkväll och parta loss lite. Jag har en massa skor som längtar efter att få bli dansade i och det va så länge sen jag va på bolaget att jag inte ens visste att dom håller på bygga om.
Lyssna på den här låten Jessi och tänkt hur kul det kommer bli! När ska man annars få fara ut i Sunkuman?:)


Ps. Nu har vi börjat slänga ut scrapbooking julgrejerna på affärn för alla julkortsmakare. :) D.s


Kommentarer

  • Jessica säger:

    Muppo, om du ska få mig på partyhumör så kan du ju inte välja en Agnes-låt:P Iofs är den säkert väldigt dansvänlig efter några drinkar;)

    2008-09-25 | 18:59:59
    Bloggadress: http://create.blogg.se/

Kommentera inlägget här: