Madelene

Jobbig dag!

Kategori: Allmänt

Började imorse. Halvsen till jobbet. Går ut och har fet punka på cykeln! Va ju bara att trava.
Sedan så har vi stopp i avloppet här hemma så man kan inte gå på toa/duscha m.m. Jättejobbigt! Tobias ska försöka få hit nå gubbar från kommun imorn för det verkar vara ute på gatan det är stopp.
Va på sjukan idag i ca 2 timmar. Fick en knöl på smalbenet igår som gjorde ont och sedan har det svällt upp och är alldeles varmt och rött. Jag har inte ramlat eller blivit stucken av nått så dom på sjukan var orolig över att det var en blodpropp så jag fick fara upp akut. Dom tog lite tester och klämde och kände men det verkar inte vara någon blodpropp iaf. Och det är ju en lättnad! Blev lätt illamående när dom sa det i telefon innan jag hade varit där och fick jordens största ångest!
Hur som haver ska jag dit imorn igen med min mystiska knöl.
Sedan så håller vi på göra om på affärn så det va världens kaos där idag. Tur vi hade stängt! Men jag fick ju som sagt lämna dom idag och det har jag lite dåligt samvete över. :/
Annars är Molly hos mamma i hennes stuga så det är som tyst här. Men hon har det bra. :)
Imorn ska jag på Loppan och lämna lite mera bohag med Jessica. Både mitt och mammas. :) Det är som en befrielse att bli av med sitt rat och köpa nytt. ;) Ska anfalla Barsele nån kväll för där har jag grejer!

Sita, du har det nog bra där i hundhimmeln med Aksi, Rajo, Ronja och Aya. Skäller säkert tjäder som aldrig förr och snor allas mat som du brukade göra. :)
Men du fattas oss alla..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: