Madelene

Lumninen

Kategori: Allmänt

Nu efter jobbet far jag, tobias, molly, tussan och gurra till Luminen. Vi ska vara där hela helgen och pyssla. Jag tänkte till och med ta med mig lite scrapbooking så jag kan göra det om jag vill. :)
Men mest troligt är det fullt upp med allt annat först. 1000 grejer att göra innan vi far. Vi måste in på Teab för vitbets och penslar.
Sen så hade det varit kul om min kamera kunde dyka upp så att man kan dokumentera helgen. :)
På tal om nått annat så tror jag att jag ska försöka få tag i Potoshop nånstans. Verkar ju skitkul om man kan det att greja med bilderna. :)
Nä ha en bra helg nu allihopa!
Kram!

Kommentarer

  • Emilie säger:

    Haha men hon va läskig :P Jaa men det ja int fatta är hur dom få in det på sidan rätt :S Fattar det verkligen inte. Ja jag med,skull ju va kul att kunna pyssla med det när man vill! Är säkert roligt =)

    2008-09-13 | 20:20:56
  • Anna säger:

    Jättefin design du har fått! :)

    2008-09-14 | 10:31:48
    Bloggadress: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här: