Madelene

Men aj!!!

Kategori: Allmänt

Va hos tandis idag! Hade förträngt hela långa sommaren att dom skulle snitta i min mun och så igår kom smset. Det jag hatar mest av alla sms! "hej! Välkommen till folktanvården imorgon kl bla bla bla"
Så det va ju bara att gilla läget och knata dit idag. Va något nervös innan, mest pga av att jag hatar blod. Men det gick bra. Dom bedövade mig så det kändes som jag hade läppar alá Angelina Jolie x 1000 minst. Sen skar dom i min underkäke eller vad man nu kallar det. Det syns iaf inte men det känns nu när jag äter, pratar eller ler. Så jag får helt enkelt svälta, hålla käften och se sur ut i några dagar. :)
annars va jag och Tobias på bio igår. Vi såg senaste Batman filmen. Den va bra och Heath Ledger va läskig som Jokern. Så läskig så man hade svårt att tro att det verkligen va söte Heath som spelade den rollen.
Molly hon var hos "farfar och farmor" medans och hade det skoj. :)
Imorn ska jag och Lotta träffa chefen för att framföra våra planer för affärn. Vi hoppas att det går bra och blir genomförbart. Gud vad snyggt och bra det skulle bli!
Ikväll vet jag inte.. känner mig fortfarande ur form. Städade aldrig när jag skrev att jag skulle göra det så det är ju egentligen ett akut måste men helst av allt vill jag bara lägga mig i soffan med Molly.
Nästa vecka börjar jag och Molly valpkurs! Det ska bli så skoj! få lite tips och ideér och kanske lite mera hjälp med inkallningen. För just nu är det lite jobbigt med den. Hon lyssnar bara ibland.
Nä.. vi hörs.

Kommentarer

  • Marita säger:

    Jag hade samma problem med Ozzy, jag kom på en sak, dels så fick jag veta att man inte skall andvända namnet för mycket, så jag har börjat att skramla med min nyckel knipa, och säger hit och beröm med godis,nu är han nästan klockren, testa det kanske funkar för er oxå....kram //Marita

    2008-09-04 | 20:02:00
    Bloggadress: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: