Madelene

En ny möjlighet?

Kategori: Allmänt

Jag är visst dålig på att uppdatera här. Har så mkt annat för mig. :) Nämen jag har tänkt på det och ni stackare som läser men aldrig liksom kommit till skott. Men nu ska jag skriva vad jag gjort.

Jag har njutit av de sista dagarna av skoterföre uppe ifjällen förra veckan.

Helgen som var va jag och Tobias bara hemma och hade det lugnt och skönt. Första helgen på länge som vi var hemma utan att göra något speciellt. Vi hamna ändå på grillning och fest på lördagkväll. :) Råkade vara styrdans på hotellet och vi var yngst utan tvekan men vi hade det kul ändå. :) Ibland behövs så lite.

På torsdag ska alla som vill träffas och käka och spela brännboll på Röbro på kvällen. Blir nog trevligt. :) Det känns att vintern är över för folket tinar verkligen fram.

Jag, Molly och Tobias har blivit bjudna på valpträff på Säbytorp här i slutet av maj. Jag tror vi har bestämt oss för att åka. Vi har vekligen velat hit och dit med tanke på att det är 80 mil enkel väg och att jag ju faktiskt är halvtidsarbetslös= mindre klirr i kassan. Men jag tror vi far och det kommer bli skitskoj!

Sedan så har en annan grej dykt upp. Det kan vara en bra möjlighet men jag vet inte än. Berättar mer när jag vet. Är så hemlighetsfull nuförtiden jag vet men blir det så lovar jag att berätta.

Ikväll hade jag och Molly tänkt gå på lydnadskursen vi anmält oss till. Men jag fick inte veta varken tid eller plats förens klockan 17.00 så jag sket i det och sa att jag kommer nästa vecka istället. Ska ut på promenad nu med henne istället och så ska jag hälsa på Jessi ikväll.

Här kommer lite färska bilder. :)








Kommentarer

  • Sofie o Specs säger:

    Va fin hon är Molly :) Jättekul att ni kommer på träffen! :D

    2009-04-29 | 09:02:11
    Bloggadress: http://specs.blogg.se/
  • jenny å dakira säger:

    fin fina bilder som vanligt :) Nu blir jag se pass nyfiken så jag går av.. måste förhöra dig ikväll. Jag ska nog gå/springa dit för det är ju inte nå långt :)



    Å jo.. jag ska uppdatera mig oxå

    2009-04-29 | 10:02:04
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: