Madelene

Folkrace?

Kategori: Allmänt

Jag+ svart Audi = dålig kombo. Förrra svarta Audin råka jag en morgontrött morgon parka in i en lyktstolpe på jobbet. Fråga mig inte hur det gick till men jag satt där som vanligt och poppa Takida tills jag hör hur det brakar lite. Har då tryckt bakskrämen in i en lyktstolpe. Japp. igår va det dags igen. Jag skulle iväg, stressad och tankspridd. Kika inte så noga och backa rakt in i våran släpvagn som står parkerad på andra sidan vägen. Bilen blev lite knövlad och jag förbannad på släpvagnen som stod där! Självklart va det dens fel ett tag iaf. :)Tobias svor lite och lovade dyrt och heligt att när han köper en ny bil kommer jag knappt få peta på den! Han menade att det enda jag borde få köra är folkrace bilar. opps... :)

Har ledig vecka iveckan. Va i stugan tills i tisdagskväll. Nice.
Va riktigt finväder igår så jag och Molly gick en lååång promenad nere på Uman och efter skoterleden. Övade lite apportering men det gick väl sådär. Ska kolla in youtube.se och se hur folket gör. :)
Idag är det inte lika roligt ute. Grått, snöigt och segt. Jag känner mig lika seg som vädret.
Hämtade ut lite paket igår. 2 par nya sommarskor och lite träningskläder samt en ny sommarjacka. Ibland måste man få unna sig själv lite tycker jag. :)
Nu ska jag börja storstäda.
Hörs!

Kommentarer

  • Magda säger:

    du är så härlig :-D

    2009-04-03 | 10:05:01
  • Nikolina säger:

    shitt va fin blogg!

    tog det lång tid att göra den?

    2009-04-05 | 11:23:07
    Bloggadress: http://nikolajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: