Madelene

Mellanlandar

Kategori: Allmänt

Är hemma i 2 dagar."Antingen är ni borta eller så jobbar ni" sa en viss J idag. :) Ja det stämmer nog. 
 Blev även påmind om att det är dags att uppdatera här lite också. :)

Var begravning idag för Tobias morfar Gösta. Han avled efter en tids sjukdom i början av mars.
 Det var en fin begravning och jag tycker prästen va skön att lyssna på. Han fick en att tänka till om livet. Även på ett icke religöst plan eftersom jag inte är det.

Ska upp till stugan igen antingen imorgon eller på lördagmorgon. Brudarna vill käka tacos imorgonkväll och man måste nog offra sig för vänskapsskull. ;) Annars får jag nog en bomb i min brevlåda av "skåningen". ;)
Vi träffades iaf igår kväll hos Jessi och drank en likör 43 drink och såg Twighlight filmen! Nu är jag också kär i Edward Cullen! Jessi va redan smått besatt och nu blev jag också det. Se den! Ska låna böckerna av henne och läsa så fort jag läst ut Potter färdigt. Är inne på sista versen där så snart vet jag hur dom slutar.

Fick höra ett intressant förslag ikväll som jag kanske tänker nappa på. Ger lite extra cash och verkar skoj. Men berättar mer om det blir aktuellt längre fram. Största frågetecknet är väl bara att jag tvivlar på mig själv. Måste boosta mitt självförtroende en aning tror jag.

Ja påsken och veckan där uppe har varit kanon. Hyfsat bra väder och jag har fått en "snygg" bränna även kallat pandabränna. Blivit en del skoter och mkt mat. Har fotat lite men inte orkar flytta över dom till datan än. En annan gång..

Bjuder på denna låt från Twighlight filmen. Lyssna och njut.



Kommentarer

  • Magda säger:

    Tack för uppdateringen ;-) den var efterlängtad...

    klart du ska nappa, du fixar det... du är ju stencool :-)

    kram

    2009-04-17 | 11:08:28

Kommentera inlägget här: