Madelene

Nattsudd

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem från 3an. Vi kika förbi där en sväng jag, My, Jessi, Erik och Johan. va väl som vanligt där. Annars har vi haft en trevlig kväll hemma hos Johansson/Byström. Tacos och surr och lite cider. :)
My far imorn till Skåne ingen. Hoppas vi ses i sommar vännen på nått sätt!
Jag far också imorn, Tidigt, vid 7. Ska upp till stugan igen. Jag och Molly blåser iväg. Tobias jobbar ihelgen.
Blev påmind om hur blyg jag är. Och det är sant. lite småjobbigt för man tänker att det kanske inte syns så mycket egentligen men det gör det nog. Jag har alltid varit mer eller mindre blyg. Ett tag var jag jätteblyg, typ högstadiet. Sedan blev det bättre och nu känns det lite sämre igen. Kanske hänger ihop med självförtroendet?
Som sagt måste boosta det lite på nått sätt. Skulle vara skönt att inte känna såhär.

Godnatt allihopa.

Kommentarer

  • Magda säger:

    hoppas ni hade kul :-)

    kram

    2009-04-18 | 09:00:55
  • jennypenny säger:

    uppdatering tack :) Nog för att jag näst intill vet vad du gjort under tiden men ändå :)

    2009-04-28 | 14:48:25

Kommentera inlägget här: