Madelene

NEJ!

Kategori: Allmänt

Den här kvällen hitills har jag gjort den här dagen till den värsta på lääänge. Kom hem till Tobias som bränt sig på ånga på jobbet och måsta fara upp på sjukan. Han har bränt sig på armen och det ser väl hyfsat ut ändå tror jag. Är ju inte proffs på sånt men. Men ont gör det säger han.
Och sen ringer J och berättar om det värsta man som djurägare tvingas gå ingenom. Hennes lilla A har hastigt blivit sjuk och dött.....Man tror inte det är sant! För två dagar sen läxade hon upp min Molly som hon alltid brukar göra när dom ses och nu finns hon inte längre...
Det känns så himla orättvisst! Hon fick inte ens bli gammal....
Jag minns första gången jag såg henne och tänke "Men va f** har Jessi köpt?!"För man var ju inte van såna hundar på den tiden.  Men efter en sekund älskade man henne hur mycket som helst...

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Fyy vad hemskt!! Att älskade husdjur är sina vanliga jag ena veckan och borta nästa, kan det bli värre?! ;(



    Hoppas Tobias mår bra iaf!

    2009-08-08 | 08:33:39
    Bloggadress: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: