Madelene

Oj!

Kategori: Allmänt

Guuud vilken dålig bloggare jag är! Läser bara alla andras och orkar aldrig skriva en rad i min egen. :) Men det är så trist att inte ha en kamera så man kan förgylla den med lite bilder. Är så tråkigt med bloggar som min där det bara är text, text hela tiden. Att ni står ut. ;) Men jag hoppas att kanske snart har jag en fin systemkamera i min ägo och då ska jag fota allt och alla.
Det börjar kännas höstigt ute. Det är svalt i luften och en del träd har redan fått lite gula löv. Höst är mysigt. Höst för mig betyder tända ljus, soffmys,fina färger i skogen men framförallt förändringar. Jag har en del spännande förändringar här framför mig i höst. En del stora, en del mindre stora.
Har bestämt mig för att läsa upp mina betyg i matte b och c. Kommer bli en pärs men det ska väl gå ändå.
Har även bestämt  mig för att ta tag i min hälsa. På riktigt. Jag måste göra en del förändringar för att jag ska må bra både fysiskt och psykiskt. Har alltför länge stoppat huvet i sanden eller gjort några halvhjärtade försök men nu känner jag mig mer motiverad än på länge. Det känns bra. Det känns skönt att äntligen orka börja bry sig om mig själv.
På hösten får man lust att göra om hemma. Jag är sugen på att måla och fixa. Göra klart allt som är halvfärdigt och byta ut en del av vårat ärvda ihop plock av möbler. Ska nog börja med att måla köksbordet vitt. Det kommer bli snyggt och fräscht.
Hoppas ni är med mig i höst under mina förändringar. :)
Ha en skön helg allihopa. Det ska vi, imorn far vi till Umeå. Kanske kommer vi hem med en ny kamera. :)


L'Oréal Absolut Repair Shampoo och balsam. Nu ska jag rädda mitt sommarhår. :) Det känns torrt och slitet efter sommaren men jag trivs i att vara ljushårig så tänker prova det här och se om det blir mindre torrt av det. :) Annars får jah bli svarthårig och inspereras av allas våran Gynning. ;P http://www.gynning.net/blogg/

SES!

Kommentarer

  • Gina säger:

    Åh så spännade det låter! Jag fick precis en bättre syn på höst.. tycker det är lite trist med höst men jag ska försöka tänka som du gör :)

    2009-08-15 | 09:35:20
    Bloggadress: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: