Madelene

Tips!

Kategori: Allmänt

Tips från coachen! Goggla INTE på Twighlight medans ni läser böckerna. Jag mitt snille gjorde just det och hamnade på en text som beskriver lite vääl mkt vad kommande böcker kommer handla om. Nu kanske jag får användning för mitt dåliga minne och förhoppningsvis glömmer bort det.
Blev inge film igår och troligen inte ikväll heller. Jag ska på Aloevera träff hos Lotta ikväll. Trevligt. :)
Men innan det är de handling, städning, tvättning och kvalitets tid med Molly + kameran. ;)

Kommentarer

  • Linda Söderlund säger:

    Jag vill också fara på AloeVeraparty.... vem säljer de grejerna?

    2009-08-19 | 18:43:09
  • Madde säger:

    Svar: En kvinna från Villis som heter Susanne nånting.. :)

    2009-08-20 | 09:33:22
  • jenny säger:

    Karlsson hette hon :)

    2009-08-20 | 15:31:38
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: