Madelene

Bbrrrrrr.........

Kategori: Allmänt

Fy fan va kallt det är! vart är våren? Ge mig lite värme nu tack. Men det ska vända till helgen. Skönt då kan man vistas utomhus utan att riskera att frysa ihjäl. Nog för att man är norrlänning men nu fåre va nog. :)

På måndag börjar jag banta. Japp. Igen. Inge pulverskit den här gången utan "Osnat style". Low carb, hight fat. Det funka och det trivdes jag med. Pulver är ju ett rent straff. Hoppas jag orkar hålla i det här nu då. Önska mig lycka till. Smala, hälsosamma jag here I come. :)

Sitter och kikar på lite kommande hundutställningar. Ska iaf anmäla jag och Molly till den i Vännäs. Gud vad pirrigt. Har ju ingen aning om hur vi ska göra. Men innan dess har vi nog kommit på det. :)
Skulle vara kul om det gick bra för oss då. Ser fram emot våren och sommaren för då ska vi lära oss spåra. :)


Kommentarer

  • Jenny säger:

    ja men än ett tag får gärna det vara lite kallt så att våren inte kommer för fort. :)

    Ja när är den utställningen i Vännäs? Den skulle kanske jag å Dakira fara på också...för visst är det för mååånga raser va? Det har då jag för mig iaf. :)

    2009-02-20 | 11:31:51
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: