Madelene

Året

Kategori: Allmänt

Ärligt stulen av Mortzell :)
Året


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Köpte hund, flög till Stockholm och reste runt i Norge.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha, hell no! Men iår har jag och Jenny ett avtal som jag inte törs bryta. :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Öm...ja jag tror det mer minns inte riktigt vilka. Minne som en guldfisk va det ja. :)

4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? 
En utlandsresa och en lugn och stabil familj.

5. Vad var din största framgång 2008?
Fick behålla jobbet och utvecklades förhoppningvis åt rätt håll.

6. Vad spenderade du mest pengar på?
Huset, Molly och mig själv.

7. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest och tränat mer samt ringt lite mer till mina vänner.

8. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit?:)

9. Hur tillbringar du nyår?
Fest alá Manne. :)

10. Vem saknade du?
Nära och kära som inte finns nära.

11. Finns det någonting du ångrar med 2008?
Näe, det gör jag inte.

12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan?
Våren och sommaren.

13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet?
Ett bra år! Det bästa!;)

Årskrönikan i bilder kommer kanske ikväll. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: