Madelene

Lördagnatt

Kategori: Allmänt

Att surfa i sängen är lyx. :) Jag diggar min bärbara.
Haft en lugn kväll ikväll också. Jag och Molly tog de lugnt och sedan såg jag, Jessi och Erik filmen Kung fu panda. Så söt och rolig film!:) Tecknat är bäst helt klart! Kommer nog aldrig bli för gammal för det. :)
Jobbade några timmar idag. Gick bra, lagom ström med folk hela tiden. Sedan träffades jag och Jessi på Akkan för en fika. Tobias, Erik, Manne och Emma joinade oss sedan. Synd att Nyfiket har stängt nu, jag tycker som bättre om mindre och hemtrevligare fik. Men man tar vad man får.. :)
Imorn tänkte jag besöka Loppan och se om det finns nå små kronor åt mig där. Sedan får vi se vad dagen har att bjuda på.
Mmm... god natt folk.
Avslutar med en bild ur arkivet.




Bus med husse.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: