Madelene

Lugn fredag.

Kategori: Allmänt

Jag och Molly är solo ikväll. Vi ligger och slöar i soffan framför Let´s dance. Mysigt. :)
Stackars Tobias som jobbar 12-timmars natt pass hela helgen. Jag jobbar också ihelgen men det är ju bara några timmar imorn så det är helt okej.
Prata med Glenn ikväll och vi ska planera in en Rödingfors helg med lite folk snart. :) Fjäll och skoter, det är livet det! :) Längtar!
Måste nog be broder om hjälp att ta fram min skoter ihelgen. Det är dax att damma av pärlan nu tycker jag. :)
Kanske skulle hämtat mina skidor och joinat Jennyhurtbulle på skidspåret?:) För på måndag har jag bestämt att jag inte är förkyld längre och då är det dax att ta tag i det där avtalet på riktigt. Det är dax att TRÄNA! '


Titta vilken söt bild jag hitta på oss där vi är svettiga och goa efter lite fjällvandring. :)

Kommentarer

  • Magda säger:

    vi är också förkylda, hela bunten :-)



    toksöta är vad ni är ;-)

    2009-01-24 | 08:10:43

Kommentera inlägget här: