Madelene

Men suck...

Kategori: Allmänt

Jag sa igår nått om att jag var less på min onda hals och tyckte den där förkylningen kunde bryta ut så jag blev kvitt den. Ha där fick jag! Ligger nu i sängen sjuk. Huvudet känns alldeles tjockt, snorig och bedrövlig. Tror inte det blir att jobba imorn men jag får se hur jag mår då.
För jäkligt kallt ute, hörde att det va över 30- på vissa ställen. Hurv. Man går helst inte ut nu känns de som. Längtar efter våren, solen och fjällen. Ska bli så kul iår när Mollybus kan följa med oss. :)
Ja vad mer, min mobil är död och jag vet inte vart jag lagt laddaren. Hjälp, jag börjar bli mer och mer virrig, undra om det är nått smittsamt från min kära sambo.Iaf så om det är de nått ring hem eller tobias phone.
Go natt Sverige...



Jagar husse..:)

Kommentarer

  • Magda säger:

    var i Vilhelmina idag, -37 grader

    2009-01-16 | 16:11:41

Kommentera inlägget här: