Madelene

Sprängd

Kategori: Allmänt

Mitt huve känns sprängt! Har den senaste timmen användt upp ett helt paket näsdukar. Hur kan man va så här snorig? Nässprayen är värdlös, jag behöver nått som är mer att köra med. Tips?
Blir nog inge jobb för mig imorn med tanke på att jag fortfarande måste knapra alvedon för febern och huvet. Lika bra att bli feberfri först.
Molly är hon Nisse och Kerstin idag. Kanon att dom kan ställa upp och ta hand om henne när jag är däckad och Tobias kör skoter.
Annars så ser det ut som ett bombnedslag här hemma. verkligen för jävligt stökigt! Blir så less...men jag kan verkligen inte städa nu. Man skulle haft råd med städhjälp, fatta vilken underlättning i vardagen.

That´s all folks!

Bjuder på en bra låt. Den senaste från dom vanliga... Takida. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: