Madelene

Teknisk handikappad?

Kategori: Allmänt

Internet strular på bärbara och min mobil är borta! Jag tror den kan vara på LO, I hope so.. :) Så vill ni mig nått nås jag lättast via Tobias mobil. :) Jag och tekniska grejer går aldrig riktigt hand i hand.
Har långhelg nu och det är så skööönt! Idag har vi varit upp till Lumnien en sväng jag, Tobias och Molly. Vi kom på att vi glömt ute båten i höstas i vattnet (!) så vi blev lite lätt nervösa. Men när vi kom dit hade någon vänlig själv tagit upp den så den låg i tryggt förvar i båthuset. :) Vi busa med Molly i snön och försökte elda upp lite värme i stugan. Men det tog tid. På 2 timmar hade det kanske bara blivit några enstaka + grader i stugan. Men vi fika iaf och hade de bra. :)
Har ju glömt att berätta om nyårfesten Manne och Emma hade fixat i Stensele. Den va super! Kanonbra mat och roliga lekar.:) Jag hoppas på en favorit i repris nästa år.
Myspys har dragit ner till skåneland igen alla vovvarna och grabben. Hoppas det inte dröjer alltför länge tills nästa gång.
Östersund och hotell ihelgen! :) Weeii! Hoppas jag hinner med stan lite.
Imorgon ska jag fixa här hemma, gräva fram sparken så jag och Molly kan ut och rejsa lite lugnt. :) Sedan hoppas jag på goo fika med Jessi och Erik.
uj uj, nu har jag skrivit en bit iaf. :)
Bjuder på ett urval av lite nyårsbilder och bilder från idag.
På tal om bilder har jag äntligen tagit fram min "bildpåse" och börjat sortera upp dom och sätta in dom i fotoalbum. Ska tömma datorerna också på bilder för jag har blivit hårdisk nojig. Vill inte den ska gå sönder med ALLA bilderna där, nej bättre att skicka efter och lägga in dom i album. :)


Mysan och Markus i form. :)


Björn och Hanna


Godishylla?:)


Snygging på vägen vid Lumnien


Run Molly run!:)


Fiin tjejen


Efterbus blir man trött och lite frusen

Kommentarer

  • Sofie o Specs säger:

    Ja Specs börjar växa till sig ordentligt! Vägde honom igår, då vägde han 29 kg :) Hur går allt med Molly? Är hon också i en jobbig period nu?

    2009-01-08 | 07:45:18
    Bloggadress: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: