Madelene

En till!

Kategori: Allmänt

Ja som ni ser har vi fått oss en inneboende. Vi tar hand om den åt en släkting till mamma som blivit sjuk. Först tänkte jag "No way, jag har redan händerna fulla med djur här hemma" när mamma fråga mig här före helgen. Men sen idag for jag dit för mamma va där och städade och där va ju den söta lilla kissen. Alldeles ensam. Så nu är han/hon här på prov och går det bra får han/hon vara här till matte blir frisk igen.
Det är en Helig Birma som dom heter. Mina kusiner har en likadan. Jag är bara nu nyfiken på om det är en kille eller tjej och jag är inte så hemma på hur man ser det på en katt egenligen?
Jaja, hursom så verkar det gå ganska bra. Alla djur dissar varandra än så länge och det är nog positivt. :)
Så nu är vi 3 katter, 1 hund och 2 människor. Lot´s of looove. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: