Madelene

Skogsmulle

Kategori: Allmänt

Näe jag har inget vett om att gå isäng än. Kanske skulle försöka vända tillbakas på dygnet snart nu när det är sista semesterveckan?:)
Helgen som var spenderades i stugan. :) Fast vädret var värdelöst så va det mysigt. Gick lite på marknaden och det blev lite fest på kvällen med Manne, Tobbe och Sofie.
Igår va vi i Umeå för att hjälpa brorsan med tapetseringen av våran lägenhet där. Eller det är ju mest hans lägenhet eftersom det blir han som kommer bo där snart. Hursomhelst så fick grabbarna tapetsera medans jag gjorde stan. :) Hittade lite smått och gått men kände mig hyfsat behärskad. Hade jag bara haft pengar hade jag shoppat ihjäl mig på Bianco! Fy va mkt snygga skor! Kan man nånsin ha för många?
idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Kollat efter lite skogsmulle kläder, typ kängor, regnkläder, vind och vattentäta kläder osv. Hittade en hel del bra här så det blir nog att handla. Ingen av oss äger nått sånt och det är roligt att ha riktiga grejer ibland och slippa låna jämt. Dessutom ska vi ju snart på fjälltur nånstans. :)
Jag fick ett sug efter att fara ut och plocka blåbär ikväll. Är det för tidigt?
Blev även insperead av Myspys inlägg så vi kanske ska låna kanoten och fara och tälta nån kväll. :) Mysigt. Undra om man orkar paddla till nån holme här?
Nuu ska jag sova. Nighte!

Kommentarer

  • Theas matte säger:

    Kom ihåg att är det något som Molly kommer att tycka om så är det att få bära sin egen packning på ryggen. Prova att klövja henne. Hon orkar bära 1/3 av sin egen vikt. Härligt med viltspår eller hur?

    2009-07-31 | 10:44:38

Kommentera inlägget här: