Madelene

Snart

Kategori: Allmänt

Snart, snart närmare bestämt på fredag går jag på semester! Och det ska bli så skönt och jag kommer fira det hela helgen. ;) Storumandagarna närmar sig med stormsteg, Storumans höjdpunkt. :)
Men frågan återstår. Vad ska man ha på sig? Man vill ju inte ha för mkt eller för lite kläder, för vardagliga eller för slampiga. Eller för tighta så man går runt och känner sig som ett fläskberg. Hm..måste nog gå igenom mina kläder. :) Har iaf några nya partyskor att inviga. ;) Sedan får man väl supa sig snygg...höhö.. :)
Jag ska höra med mamma om hon vill ha Molly ihelgen. Blir så mycket bättre för både Molly och för mitt samvete.

Vi har satt upp ett "partytält" på våran tomt. :) Helt perfekt! Man slipper all mygg och det fläktar bara lite skönt när det blåser ute. Jag gjorde det lite mysigt ikväll med blommor och ljuslyktor. :) Kan tänkas bli en del mat och alkohol där i sommar.
Vi invigde det igår kväll med Manne, Emma, Jessi och Erik. Grilla åt och surra tills klockan 00.00. Härligt spontant på en måndag. :)

Får se vad som händer på semestern. Vi är lite sugna på en resa nånstans men vi kanske bara tar en inrikes nu och en utrikes till hösten eller så blir det en sista minuten till ett varmare land redan nu. Vi tänker ta dagarna som dom kommer helt enkelt.


Haha! Lillebror på första maj.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: