Madelene

5:a!

Kategori: Allmänt

Han blev 5.a idag också! Så nu ligger han 4.a i SM! :) han va däremot butter för han hade hoppats på en pallplats men vi får väl se hur det går i Tärna i påsk. Vi får hålla tummarna. :) Han va på väg till Sundebyns (?) sjukhus nu för stackars A ligger där. Jag hoppas det går bra för han och att det inte är nått allvarligt. Det är ju det som är så läskigt med skotersporterna. Skaderisken är så stor och alltid överhängande...

Jag har jobbat idag. Lugnt på byn. Folket firar nog sportlov fortfarande.

Blev en snabb fika med E och J på Akkan sedan. Mamma hade lånat Molly några timmar. Sedan for jag och handla lite fika för imorgon och hem och började skura. Eller jag råka visst scrappa lite först. :) Började igår och va ju tvungen att göra den klar.
Mamma hjälpte mig skura i i köket. Hon är snabb morsan och överallt. :) Så där rent har det nog inte varit på lääänge. :)

Till veckan ska jag till staan. Mamma ska på lassa och jag ska va driver. Hoppsan hur nu det ska gå. Men jag tror Tobias skulle med så det blir nog bra. :) Sedan kommer förhoppningvis min nya mobil. Den gamla gick ju sönder efter bara 1 år och det va tydligen inte ett garantifel. Aldrig mer Samsung. Men min snälla fader och moder gav mig en ny i födelsedagspresent. :)

Nu ligger alla djur i huset och snarkar.. :) och jag som måste dammsuga, känns ju hemsk att väcka dom. Men jag måste ju för imorn kommer tjocka släkten på inspektion och då är det ju bra om alla damm monster är borta. ;)


tärnaby-08


Gäddede -08

Kommentarer


Kommentera inlägget här: