Madelene

Allt på en gång..

Kategori: Allmänt

Allt på en gång och lite till.
Molly fick i sig 2 revben igår. Små revben men ändå revben. Men av en slump hade jag gett henne sparris innan och det ska tydligen vara bra för det "kapslar" som in det vassa. Hon är som vanligt glad, pigg och busig. Och hon har gjort nummer 2 idag och då kom det ut en del ben. Men jag är ändå orolig och håller ett öga på henne. Minsta konstigt och det blir illfart ner till Lycksele eller Vännäs.
Det är mitt fel att hon fick i sig dem, jag och hon hade varit ute på promenad och jag skulle bara kolla en sak tvärt och hade helt glömt bort dem att det stod kvar på bordet....:(
Men som sagt hon mår bra än så länge och jag hoppas verkligen det inte blir nått.
Sedan har hon blivit i löpen också. Jajemän nu är gumman stor! Så det blir en ny upplevelse för både henne och mig.

Marita jag ska skickar bilderna till helgen.



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Var bara lugn, är du orolig kan du ringa veterinären, men dom kommer förmodligen säga att du ska avvakta tills du märker något på henne. Bra att hon fick sparris, du kan ju ge henne lite till om u är orolig. Bra också att hon bajsat, då är det inte stopp i magen :) Det kommer säkert gå bra för lilla Molly :) Grattis till löpet nu också hälsar Specs!

    2009-05-28 | 22:47:20
  • Sofie säger:

    Det var jag som skrev.. :)

    2009-05-28 | 22:47:59
    Bloggadress: http://specs.blogg.se/
  • Maria H säger:

    Det går nog bra ska du se! :-)

    2009-05-29 | 14:41:15
    Bloggadress: http://familjenhallman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: