Madelene

arbetsförnedringen.se

Kategori: Allmänt

Jaha, då har man just skämt ut sig då. :) Har nyss sökt 2 jobb som jag blivit anvisade av arbetsförmedlingen att söka. Men det blir nog bra med lite tips och trix från ovan nämda sida om man säger så. Helt galet system i Sverige idag att man ska tvingas söka jobb man absolut inte vill ha. Nä jag har andra och bättre planer på g än att jobba på dom där jobben jag inte ens vill ha.
Jag och Molly har varit på hundträning idag. Vi va väl sämst där om man säger så. :) Det var mest folk som brukar träna mycket och tävla där. Men vi fick lite tips om hur vi ska göra och nu ska vi nöta in linförighet. Hon är lättlärd Molly men hennes matte är inte lika lättlärd och jag ser ju att så länge jag gör rätt kommer det nog bli bra. :)
Har äntligen anmält oss till utställningen i Vännäs också. Lite små pirrigt redan. :)
Sedan har vi ju fått träffa Mr Del Marco idag eller Marco som han nog kommer heta. Så lite och så söt! Man blev ju kär och ville ta med sig han hem! :)
Nä nu ska jag och bubben ta oss en fika sedan blir det sängen. Ledig veckan har jag ju framför mig och vi får väl se vad den har att bjuda på. Förhoppningsvis nånting bra och roligt.
God natt!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lindex ska ju öppna här i lse i september, sök det jobbet och flytta hit =) Gå in på hemsidan ;)

    2009-05-04 | 10:15:12
  • Sofie o Specs säger:

    Vad fick du för tips till linförigheten? :)

    2009-05-04 | 10:19:48
    Bloggadress: http://specs.blogg.se/
  • Gina säger:

    Var jag som skrev om lindex btw :P

    2009-05-07 | 20:09:40
    Bloggadress: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: