Madelene

En sån dag igen..

Kategori: Allmänt

Kan ju nästan vara värt att skriva en rad eller två om min kaos dag.

Börja imorse, gick inte riktigt som jag tänkt mig där på morgon. Måste ta tag i det på nått sätt snart. Iaf for på mitt andra jobb på Konsum. Skulle sluta 17.00 men en va sjuk så jag skulle va kvar till klockan 18,00, okej inga problem.
Sedan gick allt utför fort. Mitt minne säger jag bara. Dubbelbokade med två stackars kompisar så jag fick försöka styra om det ena. Kom på att min kära pojkvän fyller år imorn efter att jag lovat Kalle att även jobba imorn. Jag har ingen present och han ville att vi skulle fara till Lycksele imorn. Så jag fick försöka styra om jobbandet så gott det gick så nu ska jag iaf börja jobba klockan 15.00 imorn så då hinner vi till Lycksele och han får välja sig en present där.

Ja det va säkert nått mer också, men bara att jag glömt att han fyller år imorn kändes illa nog. Jag börjar bli som han?
Annars har jag och Jenny varit och hälsat på Sandra med sin lilla familj ikväll.Trevligt, vi satt och surra och fika. :)

 Hon är så fin deras lilla Nora. Fick hålla henne och man kände ju nästan att man blev bebissjuk. :) Men det får nog än dröja nått år ändå. Vill inte planera sånt där alltför mkt känns det som. Blir det inte så blir det inte, blir det så blir det.

Missade hundträningen idag och kommer missa hundträningen imorn pga jobb. Jaja..får ta nya tag på söndag istället då.

Det va allt...
Go natt!

Kommentarer

  • Maria H säger:

    Ja, vissa dagar är helt upp åt väggarna!

    "Börjar bli som han?" skrattar Ja, dom är lite tankspridda och "borta" killarna i min släkt! :-) Tur ändå att de är så snälla!

    2009-05-06 | 10:14:55
    Bloggadress: http://www.familjenhallman.blogspot.com
  • Ida A säger:

    Hej! Om det är fortsättningskursen som du mena att du missa igår så har de ändrat dag, den är på Torsdagar istället :)

    2009-05-06 | 17:01:24
    Bloggadress: http://www.luckylad.se

Kommentera inlägget här: