Madelene

Ledig vecka

Kategori: Allmänt

Solen skiner, jag är ledig. Inte klagar jag inte. :)
Idag har vi badat Molly i Uman, börjat kratta och röja vid hyreshuset och dolat på. Har planterat en idé i Tobias huvud om att jag vill ha en altan. Kanske, kanske blir det så och kanske redan i sommar. Jag hoppas!
Mamma hade iaf ett smart tips på en häck. En gratis sådan också och det passar mig perfekt. :)
Gruvar mig lite för torsdag och söndag för de lååånga bilresorna dit och hem till valpträffen. Men jag tror det kommer att bli skitroligt  ihelgen så jag försöker inte tänka så mycket på hur långt det verkligen är dit ner. Vi har iaf bokat in ett IKEA besök och ett besök på Tobias favvo matsställe, Vedugnen tror jag det hette. :)
Nu ska jag och Molly cykla bort och hjälpa till med krattandet. :)
Ha de!

Kommentarer

  • Mysan säger:

    I UMAN? Uuuh..är inte det kallt som fan? Eller kanske inte? Har ingen koll på vädret där uppe längre.

    Tänkte bara att ni håller koll så lilltjejjen inte får vattensvans om hon badar när det är kallt.



    Pöss!

    2009-05-20 | 23:03:09
    Bloggadress: http://mysananderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här: