Madelene

Sentimental

Kategori: Allmänt

Kom på väg hem från jobbet nu på lunchen att tänka på att det är studenttider strax.
Kom också att tänka på att det nu är 4 år sedan vi gick ut i klass SE3. Herregud det känns inte alls som 4 år sedan utan det känns som igår. Då grabbarna hade ställt upp ett millitärtält på Hermelinkullarna och vi var där och festa. Tror vi minnsann lånade någons studsmatta där ute också. :)
Hade någon sagt till mig då att jag skulle bo med Tobias i ett hus i Storuman  idag hade jag mest troligt garvat. :) Så det kan gå va.. :)
Det jag tänkte säga va alltså att ta vara på den här tiden studenter. Den är grymt rolig och kommer aldrig igen!
Time flyes...




Kommentarer

  • Magda säger:

    och ni är fortfarande lika söta :-)

    2009-05-15 | 14:53:04
  • Emilie säger:

    Hjälp, du skrämmer ju upp mig! Blir orolig över vad jag gör om 4 år ju :P förresten, vad är det för planer du sitter och tjuvhåller på? man bli ju nyfiken! ;D

    2009-05-21 | 00:01:00
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: