Madelene

Söndag fast Fredag

Kategori: Allmänt

Va som segt att jobba idag. Hade ju förstås glömt det mesta och kände mig lätt förvirrad hela dagen. Tur Konsum har lite fönster och kallt så man slapp bli påmind om den kanon dag det varit idag.
Hann njuta av solen lite grann iaf. Jag, Tobias och Molly gick ner till Uman och va där på sanden som töat fram innan dom höjer vattennivåerna igen. Molly hade skitkul! Oj vad hon sprang! Hon hann rulla sig i en lerbäck några ggr också så hon gick från vit till brun. Jenny, Robban och Dakira kom ner dit efter ett tag och då blev det förstås ännu bättre. :)
Mkt folk som är ute ikväll också verkar det som. Igår var det jättemycket folk ute. Skoj! Man blev förvånad att det kom så mkt folk på brännbollen som det gjorde. Snacka om "djungeltrumma effekten". Men det va roligt. Jag hoppas vi gör om nått liknande snart.
En kväll räcker för mig. Kan ärligt säga att jag har bättre saker för mig än att festa 24/7.
Ikväll tex då pluggar jag. Japp, det är inget skämt jag lovar. Man skulle ju kunna tro jag fått solsting eller nått men det är ett roligt och intressant ämne . Dessutom är det för en bra grej. Som jag kanske berättar om i framtiden.
Hoppas på sol imorn. :)




Piri hatar att man håller fast henne. :)



Snyggo. Haha.. :P


Svar till otroligt mogna kommentaren i förra inlägget. Take it och leave it. Om den är så värdelös gör mig och dig själv en tjänst då. Skit i att läsa!

Kommentarer

  • Maria H säger:

    Men, vilken idiot som kommenterat i förra inlägget! Jag tycker din blogg är skitbra! Läser så ofta jag kan :-)

    2009-05-02 | 06:56:31
    Bloggadress: http://familjenhallman.blogspot.com
  • Ida säger:

    Jag läser din blogg varje dag och den ger lite energi i min annars rätt så trista vardag så skit i dom där jävla idioterna som inte kan stå för vad dom skriver =)

    2009-05-02 | 10:50:37
    Bloggadress: http://mistyafternoon.blogspot.com
  • Magda säger:

    Ja det finns alla varianter, strunta i kommentaren. Vi heldiggar dig och din blogg ;-)

    2009-05-03 | 06:25:29

Kommentera inlägget här: