Madelene

Minus poäng.

Kategori: Allmänt

Tobias tog några fina minus poäng nu ikväll. Nästa helg är det Takidas spelning i Umeå. Jag har köpt biljetter till oss för flera månader sedan och pratat med han om det flera gånger. Jo han skulle söka ledigt och vi skulle fara och kolla tillsammans. Förväntningarna har varit enorma. Dels är det Takida och dom är ju bara bäst och sedan skulle vi göra något tillsammans för en gångs skull någon annanstans än hemma.
Vad har han då inte gjort?? Jo sökt ledigt!!! Han sa också att han inte trodde han skulle få ledigt heller!!!
Kul..........
Nu kommer jag sura ett år. Minst.
Hade vi haft en hundgård hade han fått sova där.
Så om han inte får ledigt är det någon som vill följa och se Takida?

Kommentarer

  • Magda säger:

    Jag vill men kan inte :(

    2009-11-08 | 05:51:16
  • Emilie säger:

    Om det blir trubbel för dig kan jag säkert "offra" mig :)

    2009-11-09 | 16:46:58
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: