Madelene

Aj!

Kategori: Allmänt

Aj som i träningsvärk. :) Jag och Sara boxades igår och det känns idag. Kommer väl inte kunna röra mig imorn och då är det jag och Jessi som ska boxas. :) Känns bra att röra på sig.
Annars är det väl inte så mkt nytt som händer. Jag jobbar iveckan. Vi håller på förbereda julen för fullt.
Ihelgen vet jag inte än vad som händer, men det blir säkert nått bra. :)
Ikväll hade jag tänkt hälsa på Jessi och sitta där och surra en stund. :)
Nästa vecka händer det lite roliga saker.. det går framåt iaf. :) kul!
En kort update. Har fotat lite på sistonde så jag har inga roliga bilder att bjuda på. Ska skärpa mig på den fronten. Är ju så mkt roligare att blogga med bilder.  Men jag bjuder på en bild jag nyss hittade. Den första bilden från den tredje Twilight filmen. :) Mums!;)



http://www.twilightsweden.se/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: