Madelene

Home sweet home..

Kategori: Allmänt

Vi kom hem till Storuman igår kväll. Det kändes skönt att sova i sin egen breda säng inatt. Det har varit små trångt att dela en 90 säng med Tobias OCH Molly. Vakna tex igår natt av att mina ben låg nere på golvet typ och jag hade inget täcke. Sätter mig upp och då har Molly brett ut sig i sängen och Tobias ligger och kramar henne. :)
Har haft det bra i Umeå. :) Manne och Emma är alltid så gästvänliga. :) Vi slapp ju renovera och det kändes så himla skönt. Har hunnit med att springa i en maaaassa affärer. Men har inte handlat så himla mkt tycker jag. Hittade ett par nya köksstolar på Mio som jag vill ha men det får bli lite senare, dom hade ändå inte fått plats i bilen hem bland hundar, madrasser, färgburkar osv. :)
Idag ska vi försöka göra bort en massa små tjafs här hemma som måste göras. Trist men sen är vi bjudna på kalas också så det blir roligt. :) Vi ska fira en viss 25 åring. :)
Nä dax att sätta fart. :)

Kommentarer

  • Theas matte säger:

    Hej på er! Lika roligt varje gång att komma in i bloggen och läsa. Här på Säbytorp är allt sig likt. Thea har fått energi igen, troligen var det en hormonobalans som gjorde att hon blev så deppad. I alla fall sa veterinären det efter typ 3.000 kronor (ingen muta, bara reda pengar). Vi hoppas kunna komma och hälsa på snart!



    Kram

    2009-10-10 | 19:06:25
  • Anonym säger:

    Molly är i alla väldigt, väldigt gullig!!

    2009-10-10 | 19:07:11

Kommentera inlägget här: