Madelene

Jag blir galen!

Kategori: Allmänt

Molly lämnar päls överallt, hela tiden konstant! Hon fäller jämnt. Det va lugnt en stund i somrar men nu är hon igång igen. Värre än någonsin tror jag! Håller hon på byta till vinterpäls, fäller goldens jämnt mkt päls eller är det något fel på henne?!?
Det ser ut som hon har tänkt mutera sig till en labrador eller nakenhund. Hon har alltid varit ganska korthårig men jag inbillar mig att så här lite päls har hon aldrig haft.
Det är inga tofsar som hon släpper utan det är pälsstrån som sedan blir små fina högar överallt.
Vet ni något? Har ni några tips?

Kommentarer

  • Katrin Lindberg säger:

    Det kan vara fodret.

    2009-10-22 | 16:32:18
  • Glenn säger:

    Du vet att jag fixar dina djur bekymmer om du vill!

    2009-10-22 | 21:13:56
  • Anonym säger:

    Svar till Glenn. :) haha, du är alltid lika generös av dig. Tack men nej tack. :)

    2009-10-22 | 21:15:42
  • Jenny penny säger:

    När ska hon bli i löpen? Dakira lossar som en tok innan hon får löpen :)

    2009-10-23 | 09:42:20
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/
  • Theas matte säger:

    Ja, du Madde. Ett är då säkert - Molly är en golden. I alla avseenden. Full rulle, härligt med snö. Kamera - haha osv. Hon håller säkert på att byta till vinterpäls. Lycka till! PS. Jag väntar med spänning på röntgenresultatet. Jag kollar nästan varje dag på SKK:s hemsida hur det ska gå. Ingen har hittills röntgat?

    Hälsa till Tobbe

    2009-10-24 | 19:01:07

Kommentera inlägget här: