Madelene

Utspädes hur?

Kategori: Allmänt

Jag har tänkt köpa en Bacardi Razz till helgen. Dödligt less på cider. Ville egentligen ha en Bacardi apple för den verkar godare men självklart finns den inte i storuman. Suck.
Så nu ställer jag en fråga till ni som kanske vet typ en viss bartender kanske?;) Hur ska den blandas på bästa sätt? Jag har ingen aning alls.. va bara så himla sugen på nån ny alcohol.
På tal om helgen.. verkar som jag måste klä ut mig. Ja iaf om en viss J har frisknat till. Ifjol va jag troll och hon va inbrottstjuv.. va vi inte söta så säg...hehe.. :)



Kommentarer

  • Mysan säger:

    En enkel standard på bacardi razz är ju Bacardi Razz & Sprite, väldigt enkel. Kan va rätt god (om man inte fördricker sig på den ljummen i en gungande båt i norge :P)

    Annars så kan du kolla den här sidan, googlade bara och kom hit http://www.cocktailguiden.com/drinkar/bassprit/rom-smaksatt/bacardi-razz/

    Den gröna med midori kan va god. Du kan ju kolla runt lite :)

    LoveLove <3

    2009-10-29 | 00:00:10
    Bloggadress: http://mysananderback.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Bacardi razz, fruktsoda och frysta hallon. det är gott & enkelt. :)

    2009-10-29 | 08:56:14

Kommentera inlägget här: