Madelene

Dagens utmaning!

Kategori: Allmänt

Jag håller på lyssna ihjäl Takidas nya album! Det är bra! Men eftersom jag inte vill döda det totallt och inte kommer på en enda bra låt av nån annan att leta åt så utmanar jag er kära läsare. Nämn en bra låt?? Vilken som helst! Ska bli kul att se vad ni lyssnar på.. :)

Jo vi gymmade imorse också. Men jag har sovit som en stock och hörde inte väckarn imorse. Blev lite lätt förvånad och yrvaken när Jenny knappa på dörrn vid klockan 06.00. :)
Börjar känna av träningsvärken.. bra. :)
Har inte ätit så mycket skit och igår åt jag inget kvällsfika heller.. Kvällsfika är min drog. Jag har alltid kvällsfikat och är uppväxt med en fader som är proffs på det. :)
Näe ska ut med Molly nu. Hon tycker jag är skittrist.
Ikväll kommer Tobias hem.. jag gissar på att det blir inatt. Dom va iaf en bra bit nedanför Stockholm när jag prata med han sist den tidsoptimisten.

Glöm inte utmaningen.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: