Madelene

Hund+bandage=helvete

Kategori: Allmänt

Igår tappade Molly sitt bandage 3 gånger. Ja den tredje gången inatt när hon sov iof. Är vi + vetrinären värdelös på sätta på ett bandage eller är det helt enkelt omöjligt att bandagera en hund? Tur hon bara ska ha det i 3 dagar.

Läste ut New moon (eller När jag hör din röst som är den svenska översättningen, man kan ju undra hur dom översätter?) igår. Nu har jag bara två böcker kvar. Sen är det slut. Vad ska jag då göra av mitt beroende? Vänta på filmerna?

Näe, ska ta och göra nått vettigt av min kaffe kick.


 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Beroendet lägger sig efter ett tag... men sen kommer det tillbaka igen =). Jag läste alla böckerna i våras och nu måste jag börja med första igen!

    2009-09-02 | 11:42:17
    Bloggadress: http://egentid.blogg.se/
  • Emilie säger:

    Det där låter som mitt beroende av Harry Potter böckerna! :P Och det slutar aldrig, det går bara i vågor. Jag måste tusan ta och läsa twilight böckerna och se om jag också blir beroende :P

    2009-09-05 | 16:27:08
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: