Madelene

Skönt..

Kategori: Allmänt

Helg. skönt. Vaknade strax före nio så det kändes bra. Känns som en lång dag där man ändå fått lite gjort.
Började med fönstren men hann bara ett innan det började skvittra regn så jag tänkte att jag tar den en annan dag. Har ju ledig vecka nu och gott om tid för det.

Äre lite sugen på en Lycksele tripp till veckan. Dollarstore är ju alltid intressant, fast jag hatar iof Lyckseles dollarstore för det är så jäkla stökigt att man tror man shoppar på soptippen?!

Molly fick springa lös idag för första gången sedan hennes skada. Snacka om att hon va glad!:) Sedan gjorde hon nått väldigt knäppt också. Vi va ute på några bryggor och vattnet va alldeles spegelblankt och stilla. Molly kikade då ner över bryggkanten och upptäcker en hund i vattnet (sig själv förstås) men blir mest troligt rädd för det är bara då hon morrar och skäller. Hon började tok morra och skälla på sin egen spegebild. :) Såg himla kul ut!

Vi har varit och hämtat ut våran madrass idag efter 2 månaders väntetid. Jag gillar att handla lokalt och stötta lokala företag men detta företag har gjort mig sur och besviken nu. Väntetiden skulle ta en vecka men det tog 2 månader och dom ringde aldrig och medelade oss nånting. Utan det var vi själva som fick ta kontakt. Inga ursäkter för förseningen, inga samtal, inte en krona kunde dom pruta ner den heller.
Visst alla kan göra misstag men man kan åtminstonde be om ursäkt! Dålig stil tycker jag! Nu har jag gnällt av mig och kan bara hoppas att dom är mera tillmötesgående nästa gång, OM det blir en nästa gång.

Nu ska jag ta och fixa lite grejer..
Här kommer lite bilder på mina fina djur.. :)






Molly med ajaj i tassen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: