Madelene

Spårträning och scrapbooking,

Kategori: Allmänt

Hade fullt schema igår kväll. :)
Efter maten kom Ante och hämta mig och Molly och så åkte vi ut i skogen och la lite spår. Jag är ju som en förvirrad höna och hade glömt det viktigaste jag skulle komma ihåg, 2 av Mollys favorit leksaker. Men som tur va hade Ante med sig så jag fick låna. :)
Vi va varsitt spår till hundarna och sedan satt vi och vänta i 50 min på att det skulle lägga sig.
Det gick jättebra för Molly!:) Hon hittade båda leksakerna än fast jag gjort det lite svårare och gått en högersväng. Det är roligt att se att hon kan fast vi knappt tränat på det något!
Sedan for jag till JennyJay för att scrappa. Har köpt på mig nå jävulst med grejer men sätter mig nästan aldrig ner och använder dom. Men igår tog vi tag i saken och började. Hann kanske inte så långt pga brist på idéer men det va iaf roligt att sätta sig ner och pyssla lite. :)
Blir kanske både mer spårning och scrapbooking i veckan. :)
Ikväll är det dax för boxningen. Huvva, jag börjar gruva mig. Jag vet att jag kommer vara död...
Idag tänkte jag ta tag i en massa skit grejer som måste göras. Men först ska jag ut med Molly en sväng.

Kommentarer

  • svar säger:

    den heter already gone med kelly clarksson :)

    2009-09-22 | 15:15:42
    Bloggadress: http://erikaaaj.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Vad kul att ni fortsätter med spårningen! Hon skulle säkert kunna bli jätteduktig med lite träning :) Epoxy har varit superduktig på spåret senaste tiden, nu funderar vi på tävling :D

    2009-09-22 | 17:50:05
    Bloggadress: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: