Madelene

Får jag beklaga mig?

Kategori: Allmänt

Fast det är min blogg så jag tänker göra det iallafall. Nu är ni iaf förvarnade om att det kommer gnällas..big time. Har en riktig jävla skitdag! Önskar verkligen att den här månaden, veckan, dagen inte fanns. ALLS!
Jag är så jävla less så snart sätter jag mig ner i ett hörn och storgrinar! Jag vill verkligen inte mer nu.. jag orkar inte.. det är så jäkla jobbigt nu att jag vet snart inte vart jag ska ta vägen. Och nej jag är inte självmordsbenägen bara jävligt nere och less på allt. 

Fy fan för allt.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Jag undrar om det är en känsla som går just nu...?

    Vet inte om det är någon större tröst men jag känner precis detsamma! :(



    Men, från detta läge kan det bara bli bättre nu...! :)



    KRAM på dig

    2010-02-04 | 13:52:53
  • Gina säger:

    Det är klart du får beklaga dig! Tänk att om ett tag kommer allt att kännas bättre och det kommer gå bättre också, det kan ju nästan bara gå uppåt nu liksom :)

    Ta hand om dig och klaga hur mycket du vill, jag tänker inte sluta läsa eller klaga tillbaka på dig! :p

    2010-02-04 | 15:02:06
    Bloggadress: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: