Madelene

I´ll do that

Kategori: Allmänt

Jag ska rycka upp mig. Ta tag i mitt liv och ge mig själv den där sparken i baket jag verkligen behöver just nu. Allt i mitt liv förfaller just nu och jag orkar inte ta tag i nått.
Pratade med mina söta tjejer här på förmiddagen. Fick en ångest attack igen men dom är alltid så kloka och säger det man verkligen behöver höra. Kanske inte alltid det man vill men det man behöver höra iaf.
Ska försöka göra mitt liv betydligt mycket roligare, börja göra sånt jag tycker är kul igen. Men även sånt som jag inte tycker är kul men som jag hela tiden skjuter på framtiden.
Fokusera på en vecka i taget och inte tänka så jäkla långt framåt i tiden.. eller bakåt.
Ska börja med det redan idag.
Nu måste jag ut med lilla Molly som tänker äta upp mitt öra eller nått. Hon är lite galen. :) Föresten en hund kan också förändras av sånt här tror jag. Molly har aldrig varit särskilt myssjuk men nu kan hon ligga på mig och ska vara med hela tiden. Jag vet inte om det är så bra att det blivit så egentligen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: