Madelene

Jag lär mig..

Kategori: Allmänt

Jag känner mig lite små nöjd varje gång jag fixar nått själv. Som nyss tex fick jag upp en gardinstång själv. Okej.. inte världens svåraste kanske men ändå. Jag har alltid tidigare bett någon annan göra det och tar nästan aldrig för mig att göra saker själv eftersom jag inte tror jag kan fixa dom. Och det behöver inte bara vara skruva upp gardinstänger och sånt utan det har varit allt möjligt.
Men man fixar det ju och då känns det extra skönt sen. :)
Det känns bra på nått sätt att lära sig ta hand om sig själv. Visst har jag kunnat det förut men då har det alltid funnits någon att be om hjälp osv. Nu får jag lära mig fixa allt själv. :) Det är nog nyttigt.. jag tror jag behöver det.

Nu ska gardinerna upp.. det kan jag ju iaf sen tidigare. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: