Madelene

Lördag.

Kategori: Allmänt

Blev en ganska bra kväll igår iaf. Behövde inte sitta ensam och deppa. Är så lätt att jag gräver ner mig och känner mig ensamast i världen fast jag vet att jag egentligen inte är det. Vill som inte tränga mig på hos alla hela tiden. Fast det kanske man inte gör? Jag har ju mina goa och underbara vänner som finns bara ett telefonsamtal bort men ibland glömmer man bort det och skottar ner sig i depressionsträsket som igår.
Iaf så är det lördag idag och jag tänkte försöka få nån liten ordning í lägenheten. Har inte riktigt orkat ta tag i den men nu måste jag. Har ju hämtat ut både färg och tapeter så det ska bli kul att få fräscha upp lite här. :)
Jag och Molly var nyss på Bilisten och köpte lite nybakta bullar till frukost. :) Mums! Det får man göra ibland.
En annan grej jag kommer på att jag inte orkat ta tag i.. GI.. suck. Måste nog rycka upp mig!
Nä dags att öka lite ska duscha och duscha Molly innan jag ska fara på Akkan och träffa lite vänner. :)

"I have lost the use of my heart but I´m still alive"



Är så jäkla skotersugen!! Tur det är svinkallt ute.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: