Madelene

Shopping..

Kategori: Allmänt

Jag vill på IKEA. Är sugen på åka dit på lördag tur och retur men vill inte åka själv. :/ Har en del grejer jag måste köpa och som inte går beställa alls..
Resekamrat sökes. Vi delar på bränsle osv och ett extra plus i kanten är ju om du har en större bil än jag. ;) Fast jag kanske kan ta Audin så då har jag ju en något större bil.

Ser att det ploppat in en massa nya läsare nu på slutet. Jag undrar varför... Välkommen iaf. :)

Nu ska jag arbeta lite och fixa inför alla hjärtans dag. Inspirerad? Nej. But I´ll do it any way..

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag vill också till IKEA, men inte nu till helgen... =)

    2010-02-03 | 13:25:01
  • Sara Pettersson säger:

    Jag är på!

    2010-02-03 | 13:36:41
    Bloggadress: http://sarapettson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: