Madelene

Solen.

Kategori: Allmänt

Solen värmer mig genom fönstret. :) Det känns skönt. Går man ut blir man inte lika glad för det är säkert 20-25 minus ute (har inte kollat). Men våren är på väg iaf. Snart börjar solen värma även utomhus och det ser jag fram emot. Vara i stugan och köra skoter, fika klämmackor och varm oboy och grilla nån korv. :) Mums!
Blev lite sugen på göra håret ljusare igen. Som vanligt på våren. Mörkt på hösten och ljus/solblekt på våren. :)
Ska fundera lite till på det.
Har kommit på att jag kanske måste köpa mig en ny tv också. Vet inte om PS3 som är min dvd spelare också går koppla in på en tjocktv? Vill ju ha en ny tv och såg att Mediamarkt hade ett bra erbjudande. Ja vi ser väl. Den skulle iaf passa bra på min nya tv bänk.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: