Madelene

STRESS!

Kategori: Allmänt

Idag har varit en jävla stressig dag. Inte på jobbet men på hemmaplan. Har döö mkt att göra här i lägenheten och i huset på Tvärgatan. Har egentligen inte tid att jobba nu men så kan man ju inte göra. Pengar måste man alltid ha.
Det började så fint imorse men att jag vaknade försent. Stress iväg och hittade inte åt bilnyckeln! Va dö säker på att vart jag lagt den men icket. Sen, sen..fick åka med Björn på jobbet. (Vi börjar varje morgon på Bokföringsservice annars skulle jag inte behövt bilen. )
Snabb for förbi huset för att leta en extranyckel till bilen men där var ALLT låst.
Väl på jobbet ringde Tobias och berätta var han lagt bilnyckeln och husnyckeln. Han tyckte min placering av bilnyckeln inte var optimal och husnyckeln hade fått ett nytt ställe. Pjuhh.. hade blivit krångligt som fan annars.
Hem på lunch.. rasta hund och kasta i sig nå mackor.
Jobba.
Handla mat, hämta grejer, rasta hund, laga mat och nu ska jag ut med Molly igen för att sedan fara på boxningen kl 7. Jag kommer somna gott ikväll. Eg har jag inte tid med nått annat än lägenheten känns det som för den liknar verkligen ett h-vete just nu! Har fotat röran så ni ska få se.. :)

Kommentarer

  • gabban säger:

    kul dag!!

    2010-02-09 | 23:41:14
  • Sandra säger:

    Gisses, en sådan dag!

    :D



    Kram

    2010-02-10 | 12:00:06

Kommentera inlägget här: