Madelene

Up and down..

Kategori: Allmänt

Mitt humör är upp och ner. Det är det väl för alla men just nu är mitt extremt mycket så. Ihelgen upp som fan och idag ner lika mycket. Det beror väl kanske på allt som varit och är. Kan också bero på att det är måndag, solen skiner som tusan ute och jag vill tillbakas till stugan med det härliga gänget och åka mera skoter. Hoppas på att det blir nån fler chans till det här framöver. :)

Har några feta paket från ellos att se fram emot ikväll. Nya mattor, lampor och så. Sånt är kul. :)
Annars går det saakta i lägenheten. Jag har inte fått nån ordning men så fort jag fått färg och tapet på väggarna kanske det går lite fortare.

Ett stort bekymmer just nu mitt i allt annat stavas K I S S E K A T T E R. Jag har två stycken som behöver nya hem omgående. Eller framför allt Gustav behöver ett nytt hem. Han är en blanding mellan perser och vanlig bondkatt, världens sötaste. :) Problemet är att han är van att få gå ute på sommaren, våren och hösten och vara innekatt vintertid. Jag kan inte ge han det när jag bor överst i HSB. :(
Han har inget emot hundar eller andra katter.
Känner ni någon eller är ni sjävla intresserade så hör gärna av er. Alla tips på ett nytt och bra hem för lilla Gurra mottages tacksamt.


Kommentarer

  • marlene säger:

    Hej Madde!

    Jag är Annelie Lindqvist storsyster om du funderar:)

    Har du hittat något hem till Gustav? Jag skulle gärna ta hand om honom, ska bara höra med karln min först:) Så lova inte bort honom än:)

    2010-02-16 | 15:02:37

Kommentera inlägget här: