Madelene

2010 here we go!

Kategori: Allmänt

Nytt år och nya möjligheter!
Känns som det här året som kommer nu kan bli kanon. Har en massa planer och drömmar jag vill förverkliga och som jag hoppas kommer att inträffa under 2010. Råkade ge ett nyårslöfte också så det blir GI igen på måndag. Men jag är taggad. No one can stop me now!
Nyårsfesten va grym och likaså fyllan! Haha, länge sen jag va så packad! Men roligt hade jag även om det verkar som jag va lite personlighetsförändrad där nån gång mellan 01-03 på natten. :)

Iaf så här kommer en liten sammanfattning av 2009.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja.. det gjorde jag ganterat men inget sådär som sticker ut något och som jag kommmer ihåg just nu.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nä dom bryter man väl jämt? haha.. nä bästa är nog att bestämma sig för det iaf.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Bara bekanta.
4. Dog någon som stod dig nära? Inte mig nära men Tobias.
5. Vilka länder besökte du? Haha, inte ett enda. Har bara varit på hemmaplan.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mera resor och äventyr!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Alla dagar har varit speciella dagar 
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag tagit tag i en av mina drömmar som kanske kan förverkligas
9. Största misstaget? Kommer inte på något jag ångrar.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Njae..bara riktigt sjuk här innan jul.
11. Bästa köpet? Golfen som jag iof inte betalat till Tobias än.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och skor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det finns så mycket som gjorde mig glad i år
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Halo-Beyonce, Lady Gaga- Bad romance, Takida - Never alone always alone och såklart Raap Das Amas.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både upp och ner..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och åkt till nya ställen
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stått på mig mer.
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj och mina underbara vänner
19. Blev du kär i år? Inte mer än andra år. :)
20. Favoritprogram på TV? Dh såklart. :)
21. Bästa boken du läste i år? Alla Twilight-böcker
22. Största musikaliska upptäckten? ???
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Hm?
25. Något du önskade dig men inte fick? Hm?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tror det blev lugnt hemma med familjen?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mera äventyr.. :)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Öh.. leggings, mera svart och så.
29. Vad fick dig att må bra? Mkt.. :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson som resten av världen?;)
31. Vem saknade du? Mysan.
32. De bästa nya människorna du träffade? Kommer inte på några nya men några ny gamla vänner som man tagit upp kontakten med igen. Speciellt A då. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: